Amsterdam | Gepubliceerd op: 26 mei 2011
Bugaboo deelt als eerste merk haar hotspots op Whatser http://pr.co/p/000hc7
Samenvatting
Details
Whatser – de app waarmee gebruikers hun hotspots delen – lanceert vandaag een tool waarmee naast vrienden nu ook merken hun favoriete spots kunnen delen met de gebruikers van hun platform. Kinderwagen icoon Bugaboo heeft de primeur en is het eerste merk dat dit op wereldwijd niveau doet. Met meer dan 350 hotspots in de hipste wereldsteden laat Bugaboo jonge, moderne ouders met kleine kinderen zien dat een dagje shoppen in Amsterdam of een weekje cultuur opsnuiven in the Big Apple prima kan mét kleine kinderen.

Wat is Whatser?

Op Whatser kunnen gebruikers hun favoriete spots verzamelen en hun nieuwe ontdekkingen delen met vrienden. Dit doen zij door locaties te delen via de Whatser app op hun smartphone. Vanaf vandaag kunnen gebruikers ook de collectie van hotspots van hun favoriete merk volgen en bezoeken. Praktisch en dé manier om gebruikers aan een merk te binden.

350 hotspots wereldwijd

Bugaboo heeft voor Whatser haar eigen collectie samengesteld en speelt hiermee in op de behoefte van jonge, moderne ouders on the move. In deze hotlist van 350 spots zijn parken, winkels, musea, cafés, restaurants en speeltuinen opgenomen in steden als Amsterdam, Berlijn, Barcelona, London, Parijs, New York en Los Angeles. Allemaal must see plekken.

“Bugaboo heeft als doel mensen te inspireren om er op uit te trekken en de wereld te ontdekken. Door deze collectie aan te bieden willen wij onze klanten een makkelijke manier geven om die te gekke plekken te vinden en ze te delen. Wij kijken er erg naar uit om deze collectie, samen met de input van onze gebruikers, uit te breiden naar nog meer steden”, aldus Madeleen Klaasen, Hoofd Marketing van Bugaboo.

Michiel Verberg, een van de oprichters van Whatser, voegt hieraan toe: “Whatser heeft als doel de gebruikers waardevolle tips en suggesties te geven over waar zij naar toe kunnen gaan. Bugaboo is een geweldig voorbeeld van hoe een merk waarde kan toevoegen aan hun diensten en tegelijkertijd loyaliteit onder de gebruikers kan opbouwen door specifieke kennis te delen op een platform waar er direct interactie is met hun klanten”.

Notes voor de redactie – niet voor publicatie:

• De Bugaboo collectie is te vinden binnen de gepromote selectie van alle mobiele applicaties, door het zoeken op Bugaboo of hier: http://whatser.com/users/8074.

Over Bugaboo:

Bugaboo International is een Nederlands designbedrijf dat mobiliteitsproducten ontwikkelt en produceert. Bugaboo is bekend vanwege haar innovatieve en baanbrekende kinderwagens. Het bedrijf begon in 1999 op de Nederlandse markt en groeide in tien jaar uit tot een wereldwijde speler. Bugaboo producten zijn inmiddels verkrijgbaar in meer dan 50 landen. Vanaf 1 oktober 2009 draagt Bugaboo, als partner van (PRODUCT)RED ter ondersteuning van AIDS bestrijding in Afrika 1% van alle inkomsten af aan the Global Fund met het doel om de HIV-overdracht van van moeder op kind te elimineren in 2015.Voor meer informatie: bugaboo.com

Over Whatser:

Whatser is een applicatie voor smartphone en web waarmee gebruikers hun favoriete spots verzamelen, deze delen met hun vrienden en de stad helemaal 'eigen' maken. Whatser gebruikers zijn altijd op de hoogte van wat er gebeurt en weten where to go, omdat ze persoonlijke suggesties krijgen, gebaseerd op hun huidige locatie, voorkeuren en aanbevelingen van hun vrienden uit hun sociale netwerk. Het Whatser kantoor zit in Amsterdam en is opgericht door Michiel Verberg, Pieter Saman en Arthur Langereis. Whatser vind je op http://whatser.com , http://twitter.com/whatser en http://facebook.com/whatser.

Citaten
Bugaboo heeft als doel mensen te inspireren om er op uit te trekken en de wereld te ontdekken. Door deze collectie aan te bieden willen wij onze klanten een makkelijke manier geven om die te gekke plekken te vinden en ze te delen. Wij kijken er erg naar uit om deze collectie, samen met de input van onze gebruikers, uit te breiden naar nog meer steden.

— Madeleen Klaasen, Hoofd Marketing, Bugaboo

— Michiel Verberg, oprichter, Whatser